15 juni 2012

doeken

Oh... ik wilde eigenlijk iedere dag deze week iets bloggen over dat wat ik mee maak en tegen kom nu ik in verwachting ben. Omdat het mijn eerste week verlof was, heb ik veel nuttige dingen proberen te doen die al heel lang op mijn lijstje stonden. Gelukkig is daar een hoop van gelukt. Het betekende wel dat ik wat minder kon bloggen dus ik zal de komende tijd vast nog meer komen delen over dit nieuwe avontuur. Vandaag zeker plek hier voor deze Blenker Baby hydrofiele doeken van KipKep. Ze zijn zo leuk en te gebruiken voor meerdere doeleinden: als lakentje in de wandelwagen | op het aankleedkussen | in het bedje of wiegje als spuugdoek over het hoofdeind... Ik ga zeker ook nog de grote variant kopen. Als je niet zo van deze babykleurtjes bent, er zijn ook andere kleuren beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten